Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Ψαλμοί Μεγάλου Ἀποδείπνου...





Ψαλμός 4ος

2. ΕΝ τῷ ἐπικαλεῖσθαί με εἰσήκουσάς μου, 
ὁ Θεὸς τῆς δικαιοσύνης μου· ἐν θλίψει ἐπλάτυνάς με. 
οἰκτείρησόν με καὶ εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου. 
3. υἱοὶ ἀνθρώπων, ἕως πότε βαρυκάρδιοι; 
ἱνατί ἀγαπᾶτε ματαιότητα καὶ ζητεῖτε ψεῦδος; 
διάψαλμα
4. καὶ γνῶτε ὅτι ἐθαυμάστωσε Κύριος τὸν ὅσιον αὐτοῦ· 
Κύριος εἰσακούσεταί μου ἐν τῷ κεκραγέναι με πρὸς αὐτόν. 
5. ὀργίζεσθε, καὶ μὴ ἁμαρτάνετε· 
ἃ λέγετε ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν, 
ἐπὶ ταῖς κοίταις ὑμῶν κατανύγητε. 
διάψαλμα
6. θύσατε θυσίαν δικαιοσύνης 
καὶ ἐλπίσατε ἐπὶ Κύριον. 
7. πολλοὶ λέγουσι· τίς δείξει ἡμῖν τὰ ἀγαθά; 
᾿Εσημειώθη ἐφ᾿ ἡμᾶς τὸ φῶς τοῦ προσώπου σου, Κύριε. 
8. ἔδωκας εὐφροσύνην εἰς τὴν καρδίαν μου· 
ἀπὸ καρποῦ σίτου, οἴνου καὶ ἐλαίου αὐτῶν ἐπληθύνθησαν. 
9. ἐν εἰρήνῃ ἐπὶ τὸ αὐτὸ κοιμηθήσομαι καὶ ὑπνώσω, 
ὅτι σύ, Κύριε, κατὰ μόνας ἐπ᾿ ἐλπίδι κατῴκισάς με.

Μεταγραφή

ς σέ καλοῦσα ἐγνώριζες τό δίκιο μου, Θεέ μου·
παρηγοριά στίς θλίψεις μου ἤσουν κι ἀπαντοχή μου·
σπλαχνίσου με φιλάνθρωπε κι ἄκου τή δέησή μου.
3. Γιάντα βαρυκαρδίζετε, γιάντα στενοχωρεῖστε ;
γιάντα ἀγαπᾶτε μάταια, στό ψέμα γιάντα ζεῖτε ;
Διάψαλμα
4. Τόν ὅσιό του μάθετε, ὁ Θιός τόν προστατεύει·
ὡς τοῦ φωνιάζω, ὁ Κύριος, δίπλα μου, μέ γυρεύει.
5. Νά ΄ργίζεστε τοῦ ἄδικου, ἄνομοι μήν γενεῖτε·
αὐτά πού λέτε στήν καρδιά νά τά ξανασκεφτεῖτε,
στή σιγαλιά τῆς κλίνης σας βαθιά συγκινηθεῖτε.
Διάψαλμα
6. Τά ἔργα σας τά δίκαια προσφέρετε θυσίες
κι ὁ  Κύριος, ἐλπίστε το, θ' ἀκούσει τσ' ἱκεσίες.
7. Λένε πολλοί ἀκάτεχοι· μά ποιός θά μᾶς φροντίσει ;
Κύριε, τοῦ προσώπου σου τό φῶς θά μᾶς φωτίσει.
8. Χαρά καί ἀγαλλίαση ἤδωκε στήν καρδιά μου·
μέ στάρι, λάδι καί κρασί ξέχυλα καί τ΄ ἀσκιά μου.
9. Ὅμως ἐγώ εἰρηνικά τόν ὕπνο θά χορτάσω,
γιατί, Θεέ, στήν μοναξιά ἐλπίδα ἐσένα θά ΄χω.










1 σχόλιο:

  1. Ζείτε τρεφόμενος των θαυμασίων και ανυπερβλήτων ποιημάτων των Ψαλμών,ανάχωμα στην ματαιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή