Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Ψαλμός 83ος... Τήν κοινήν ἀνάστασιν...






Ψ Α Λ Μ Ο Σ  83ος

2 Ὡς ἀγαπητά τὰ σκηνώματά σου, 
Κύριε τῶν δυνάμεων. 
3 ἐπιποθεῖ καὶ ἐκλείπει ἡ ψυχή μου 
εἰς τὰς αὐλὰς τοῦ Κυρίου, 
ἡ καρδία μου καὶ ἡ σάρξ μου 
ἠγαλλιάσαντο ἐπὶ Θεὸν ζῶντα. 
4 καὶ γὰρ στρουθίον εὗρεν ἑαυτῷ οἰκίαν 
καὶ τρυγὼν νοσσιὰν ἑαυτῇ, 
οὗ θήσει τὰ νοσσία ἑαυτῆς, τὰ θυσιαστήριά σου, 
Κύριε τῶν δυνάμεων, ὁ Βασιλεύς μου καὶ ὁ Θεός μου.
5 μακάριοι οἱ κατοικοῦντες ἐν τῷ οἴκῳ σου, 
εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων αἰνέσουσί σε.


Μεταγραφή


Κύριε τῶν δυνάμεων πόσο ποθῶ νά ΄ρθοῦμε
στόν ξακουστό σου τόν ναό πού ἐτόσο ἀγαποῦμε.
3. Ριγοῦν τά φυλλοκάρδια μου καί λαχταρῶ καί λιώνω
τσ΄  αὐλές του, τοῦ Κυρίου μας, νά δῶ νά καμαρώνω,
ἐκεῖ ἡ καρδιά κι ἡ σάρκα μου, τά πάντα, ἀναγαλλιοῦνε,
γιατί τόν ζώντα τόν Θεό ἐκεῖ τόν κοινωνοῦνε.
4. Κάθε πουλάκι στόν ναό τ' ἀρέσει νά φωλιάζει,
καί ἡ τρυγόνα της τ΄ αὐγά ἐκεῖ τά ξεπουλιάζει,
καί τά πουλιά της στόν ναό, στ' ἅγια σου τ' ἀποθέτει,
Κύριε τῶν δυνάμεων, Θεέ καί βασιλιά μου.
5. Ὅσοι κοντά σου κατοικοῦν ἐκεῖνοι εὐτυχοῦνε,
γιατί σ' ὑμνοῦν αἰώνια καί σέ δοξολογοῦνε.



Σημ. Ὁ Ψαλμός οὗτοςλέγεται ἐκ προσώπου τῶν ἐν Βαβυλῶνι σκλαβωμένων Ἑβραίων, διό καί ὡς μακράν ὄντες ἀπό τόν ἐν Ἰεροσολύμοις ναόν ἐπιποθοῦσιν αὐτόν καί μακαρίζουσιν ἐκείνους ὁπού κατοικοῦν σ' αὐτόν. Διπλῆ γάρ ἡ τοῦ Ψαλμοῦ προφητεία, προσαγορεύει γάρ οὐ μόνον τήν τῶν Ἰουδαίων ἀνάκλησιν, ἀλλά καί τῆς οἰκουμένης ἁπάσης τήν σωτηρίαν ... 

Θεοδώρητος













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου